fatmaaaas Kızlar saçlarım feci uzadı ama etrafımda herkes hamilelikte saç kesilmez der eskiler deyip duruyorlar siz de böyle bişey duydunuz mu
Mervecimbidur fatmaaaas Off inanmayın şu hurafelere Allah için. Hayatınızı yaşayamıyorsunuz bunlar yüzünden
Leylaaa_46 fatmaaaas hurafe ama evlat olunca ne kadarda olsa kestiremiyorum . Benimde çok ihtiyacım var ama çoğumu bekliyorum
Sinemmm_23 fatmaaaas evet bebegin omru kisaliyomus dediler ama ben sacimdan cok rahatsiz oluyordum kestim cunku zorlaniyordum
Buketss 8 haftalık hamileyim 1 hafta bilmeyerek bende kestirdim kimisi iyi değil dedi ama bence öyle bişey yok herkese inanmamak gerekir
fatmaaaas Evet hurafedir tmm ama ben ilk gebeliğimde ilk haftalarda kestirdim ve bebeğimi 3 aylıkken kaybettim tabiki alakası yok ama insan hurafe olduğunu bilse bile söz konusu çocuk olunca korkuyor
Efsiga İlk gebeliğim ve hamilelikten midir nedir anlamadm bi anda saçlarm beyazlaşmaya başladı bende kestirip boyatmak istiyorm ama cevremdeki herkez yapma doğumu bekle diyolar bende çok kararszm aynalara küstüm resmen beyazlarm yüznden 🥹
Sinemmm_23 Efsiga banada aynisini soylediler ama kestimde boyadimda ama 13 haftalik olmasini beklemekte fayda var cunku ilk 12 haftalikta bebegin organ gelisimi oldugu icin boya zarar verebilir
secondmylife Duysam bile böyle bilimsel olmayan şeylere kulak asmıyorum. Ne alakası var Allah aşkına ?
OzgeDrgtlu Bende bu konuda kararsızım benimde çevrem bu şekilde söylüyor ama bana çok saçma geliyor rabbimin verdiği ömrü benim saç kestirmem mi kısaltacak. Yine de insanı tedirgin ediyorlar