Gulsumyalcin Merhaba kızlar ben ilk çocuğumu sezaryen ile doğurmak durumunda kaldım ikincisi ise 25 haftalık hamileyim ve sezaryen dikiş yerlerim ağrımaya başladı normal midir sizce? Bu durumu yaşayan var mı?