kuzeyinannesi24 Kızlar bebeğim pişik oldu sebamed ve sudocrem var hangisi daha etkili bilgisi olan varmi
Esum48 kuzeyinannesi24 doktor sudocrem onermisti. Annem bile kendi pisigine kullaninca hemen fayda ediyor
Birbebekannesi01 kuzeyinannesi24 bende sudocrem kullanmıştım etkili oluyor birde evde hakiki zeytinyağı varsa onuda tavsiye ederim
myavocado kuzeyinannesi24 sebamed kullanmadım, sudocrem ise benim bebeğime iyi gelmedi geçirmedi, sağlık ocağında hametan önermişlerdi pişiği onunla geçti.