Ilk oğluma göre kese olsun bebeğin sağda soldaki durumu olsun hepsi tam tersiydi herseyim ogluma gore cok zıttı. Onda tatlı isterken bunda ekşi yiyorum karnım sivriydi onda şimdi tam tersi ve yüzüm sivilce doldu cirkinlestim ilk oğlumda ise cok güzeldim 😃😃 hal böyle olunca kız bekliyordum ama Rabbim bunu uygun görmüş bunu nasip etmiş en guzelini en iyisini bilen Odur. Sağlıkla hayırlısıyla doğmasını bekliyorum 🥰😍