BilgecyLn bence var çünkü benim De böyleydi önce farketmedim yok diye çöpe atıyordum tam sonra bide gün ışığında bakayım dedim. Böyle hafif zor gördüm. Normalde olmayınca hiç bişey olmaz çünkü tertemiz oluyordu o kısım. Sonra acile koştum hamileymişim ☺️ çok heyecanlı. Bi an önce kan ver bence 🙏🏻🙂