gzm_42 kaşıntım bir artıyor bir azalıyor. Böyle kendimi parçalayacak kadar çok değil. Ama değerlerim çok yüksekti . ALT 1142 AST 590 la başladım. Safra asidi normal olduğu için doktor ilaç vermemişti. 2 haftada değerlerde biraz düşüş oldu sonra tekrar yükseldi . Bu kez safra asidi de yüksek çıkınca ilaca başlattı doktor. Kolestazla ilgili bi sütü şey okudum ama daha bu değerlerde bir yorum görmedim. 80-90 la hastaneye yatış verilenler olmuş benim bu yükseklikte ilaç bile vermemişti doktor