Melekk_1 sizin söylediğiniz işin dini boyutu tabiki Allah istedi öyle yarattı. Söyle söyleyim maddi manevi kendimi bu sürece hazırlıyorum. Mesela sadece perinatoloji yada kadın doğum takibiyle kalmıyorum çocuk kardiyoloji bölümüne de takipliyim. Bebegimde herhangi bir kalp sıkıntısı olabilir mi doğuma kadar diye. Büyük, her imkana sahip bir hastanede takipliyim ki bebeğimde herhangi bir komplikasyon olursa hemen müdahale edilebilir diye. Her şeyi geçtim bu süreçte psikolojik olarak kendimi hazırlıyorum. Bugün bir bayanla tanıştım bebeğinin down olduğunu doğumda öğrenmiş ve o şokla hemde lohusalığın etkisiyle 1 ay boyunca ağlamış bebeğine bakamamış ve bir tane bile fotoğrafını çekmemiş. Daha sonra bu sürece alıştıkça tabiki pişman olmuş ama iş işten geçmiş. Bilimin bu kadar gelişmiş olduğu bir zamanda test yaptırmamak bana çok mantıksız geliyor. Doktorlardan daha iyi bildiğinizi düşünmüyorum.