Hgmom1 Merhabalar bugün aşılamanın 12. Günü.. çok az kasık ağrım, bel ağrım, göğüs hassasiyetim çok az ve beyaz koyu akıntı geliyor.. Pazartesi günü tahlil vericem ama korkuyorum biraz negatif görmekten..😶
Sibelalagoz0 Hgmom1 yok ya gün geçtikçe stresim çoğalıyor fazla kendimi dinlemekte istemiyorum bakalım artık
Hgmom1 Sibelalagoz0 merhaba nasılsınız? Ben bugün sabah sağlık ocağına kan verdim yarın çıkacak sen verdin mi kan
Hgmom1 Fattma18 merhabalar dün ayakta çok kaldığım için sanırım ki her zaman belim ağrır. Başka hiç belirtim yok siz nasılsınız? Bugünde kan verdim sabah yarın çıkacak
Fattma18 Hgmom1 benimde Aşılamanın 8. Günün Çatlatmanın 10. Günü İğne erkisiyle kasık ve karın ağrılarım var inşaallah güzel pozitif bir haber alırsınız ♥️