Kızlar bu gün itibariyle 38+4 oluyoruz ikinci gebeliğim o yüzden erken gelmesini bekliyordum fakat hala ne gelen var ne giden 🥲 bı hafta önce açılmama baktılar hiç açılmam yoktu egzersiz yapıyorum her gün squat yapıyorum hurma yiyorum ada çayı içiyorum ama yok gelmiyor prenses. Ağrılardan olmasa sorun yok ama ayağa kalkmakta zorlanıyorum ve sağ ayağıma birden bı ağrı saplanıyor o çok kötü 🥹 tecrübeleriniz varsa benim le de paylaşır mısınız nasıl gelicek bu bebekk 🫤