TugceOrak Egepolde Onur beye gidiyorum. Çok tatlı çok iyi bir doktor. Ben Balçova’san gidip geliyorum, Bornova’dan da çok uzak sayılmaz kuzum aslında. Aklında bulunsun ♥️