Oges canım benimde öyle 11. Hafta da kanama başladı dediler normal direk progestorana verdi kanama olmadı hapı bıraktım yeniden kanadı gittim. Yeniden progestoron başladık. Bir hafta sonra yine kanama ilaçı kullanırken bu kez dedi sana Bi dikkatli bakalım dedi en sonunda plesanta previa dedi fakat benimki rahim ağzına yakınmış kapatmış durumda değilmiş. Bu arada 24 haftalık olduk. Bana yatacaksın dedi zamanla yukarı çıkabilir dedi. Bide bana ilk hamileliğin sigara içki yok nasıl oldu diyor. Eşimde panik kaldırmıyor beni yataktan çok sıkıldım.