2melekannesi1 ilk gebeligimde 15. Haftada hissetmiştim ikincisinde 12 13 haftalikken minicik kipirtilar oluyordu ara ara sonra artmaya başladı 15. Haftaya geldiğimde hergun artarak devam etti şuan 24 haftaligim artık dışarıdan bakıldığında da karnımda kiprasmalar belli oluyor ve aşırı hoşuma gidiyor 😍 Bu arada zayıfım karnımda yag dokusu pek yok muhtemelen o yüzden erken ve net hissediyorum bu hareketleri