Fatmatev Busra333 benimde 2. Hamileliğim çok düzenli hissetmiyorum ama hareketleri hissediyorum 2. Gebeliğimiz diye erken hissedicez diye bi kural yok bence 24 ten önce net hissedilmiyor zaten