3 yaşında kızımı götürmediğim doktor kalmadı. Son 3 haftadır bronşit dendi crp 22 çok yüksek çoktı 5 tane iğne oldu sonra antibiyotik şurup. Crp bitti ama bogulur gibi öksürüyor geceleri ve şimdi gündüz de öyle en son götürdüğüm doktor ONCEAİR tablet verdi. Kullanan var mı bu ilacı