Zehra333 nasil dusuk sebebi kanpihtilasmasi olmaz çoğu insan bu yüzden üst üstte düşük yapıyor zaten benim 3 kaybim var araştırdık az bisey kanpihtilasmasi cikti bende dusukten sonra 8 ay hamile kalamadım hamile kalana kadar bu ilaclari kullandım halada kullaniyorum folik asitle coraspirin verdi doktorum suan 12 haftalık hamileyim çok şükür. rabbim tez zamanda sanada nasip eder inşallah bu kanpihtilasmasi bu aralar çok yaygın düşüklerde