zynepyldrm16 Kızlar doğumdan sonra bi para alıyorduk ptt den. Bunun için ne yapmamız lazımdı ? İlk çocuğumda aldım ama ne yapmıştım unuttum . Siz biliyor musunuz ?
Hcrndgn zynepyldrm16 gebelik parası için başvuruya sosyal yardıma gittiğimde doğumdan snrada gel dedi doğum parası başvurusu için ama e devlettende başvuru oluyor diye biliyorm
zynepyldrm16 Anonyyim evet oluyor. İlk çocukta aldım ama nasıl aldım unuttum 🙃 Şimdi nasıl oluyordu diye sorayım dedim bilen biri yazar belki
zynepyldrm16 Hcrndgn ya önce ki doğumda ssk dan mı yaptırmıştık bi türlü hatırlayamıyorum e devletten nasıl oluyor acaba