nergis_pshdari ben şehir hastanesine gitmiştim ankaradayim aşılama ücretsiz istenilen ilaç vs olursa onlar ücretli oluyor. Adetin 2 ya da 3.günü gidip kan veriyorsunuz çocuk istemi ne kadar süredir vs soruyorlar adetin 21.gün tekrar kan veriyorsunuz smear testi yapılıyor sonraki vajinal ultrasonla da bakıyorlar ilk gittiğinizde detaylı olarak sonra rahim filmi için adetin ilk günü gidip gün alıyorsunuz bitince gidip kan verip ilaç yazdiriyorsunuz ertesi gün cekim oluyor eşiniz de rahim filmi öncesi sperm testi veriyor daha sonra rahim filmi ve eşinizin sonucu ve diğer testlerle birlikte gidiyorsunuz önce ilaçla yumurta büyütme yapıyorlar düzenli olarak çağırıp kontrol ediyorlar ne kadar büyümüş diye yeterince büyüyünce catlatma iğnesi veriyorlar ondan 24 36 saat sonrasına aşılama planlıyorlar gittiğiniz zaman zaten size bir kağıtta yazılı ve sıralı şekilde ne yapılması gerektiğini veriyorlar