Dün söylemesi ayıp bi tane annemin yaptığı boş gözlemeden yedim 1 saat sonra şekerim 162 çıktı ilk defa böyle oldum farkettim hemen susamaya başladım sıcakladim filan. Doktora gitmedim hemen yürüyüş yapıp limonlu bir su içtim tekrar olctugumde 110 düşmüştü çok rahatsız ederse gidin tabi ama bence çok yüksek değil biraz hareket ve su ile rahatlarsınız sizi tetikleyen şeyleri bulup yemezsiniz kontrol altında tutuluyor