papatya2412 Gamze_4934 ilk günler için kesinlikle depend daha sonrası icin ped iki dogumumda da böyle yaptım büyük rahatlık
3_oglan_annesi Gamze_4934 ped aldim buyuk boylardan sezaryen olacagi icin naylon Hawa aldirmaz diye ped daha mantik geldi ondan snra kisa pedleri kullanirim kan azaldıkça
Bergamot Gamze_4934 minimum 2 paket depend alın mutlaka. Sonra kanamanız azalınca uzun pede geçersiniz 🌸
Tatlianne35 Gamze_4934 kesinlikle depend ped ilerleyen zamanlarda ama başta depend inanılmaz kurtarici
Ayred34 3_oglan_annesi normal ped değil dimi öyleyse hasta pedleri alın diyecektim Hasta pedi bulundurun çok lazım oluyor külot tarzı da almıştım doktor dikişin hava alması lazım dedi hasta pedleri kullandım. Özelde sezeryan doğum olmuştu hastanede istedikçe verdi
Hcrndgn İlk dogumum sezeryan olmuştum ama depend takmama izin vermediler bebek bezi 1 numara olanı tak dediler zorlanmistm baya
3_oglan_annesi Ayred34 aynen uzun hasta pedleri canped mesane pediydi aldm özelde bnde doğum yaparken onlarinkini kullandm ewe geçince kendi aldklrimi azalınca normal küçük boylra geçiş oldu zaten
Elos_1907 En iyisi bebek priması al kenarları kes tak saha geniş koruyucu temiz külot şeklinde olanlar rahatsız edici