Kızlar bir enfeksiyon mu geçiriyorum bilmiyorum doktora gittim kusmadan kaynaklı bir şeyler geçiridiğini söylediler hamile olduğum için sadece parol verdiler ama benim gece titremeler var terlemelerim var üşüyorum sürekli ve ellerimde kızarıklık ve yanmalar başladı arada şişiyor ellerim acıyor ne yapmam gerekiyor sizde var mı kızarıklık yanma ne iyi gelir. Doktorlar hamilelere pek fazla ilaç yazamıyorlar diye biliyorum öyle mi canım çok yanıyor ne olur tavsiye verin bana