Htccndn bizler çocuklarımızı sevgiyle iyilikle adaletle eşitlikle şiddetin her türlüsünden uzak büyüteceğiz, yere çöp atmaması gerektiğini çöp kutusu bulamasa cebimde eve kadar getirmesi gerektiğini bilerek ,kimsenin hakkını yemeyeceğini, dünyada sadece kendi varmış gibi davranmaması gerektiğini, nezaketi, büyüğe saygıyı, hayvana saygıyı, yaşlıya saygıyı göstermesi gerektiğini bilerek büyüteceğiz. Küfrettiğinde gülmeyeceğiz,Market para üstü verdiğinde fazladan 25 kuruş verse dahi geri dönüp fazla vermişsiniz bunu alabilirsiniz demesini bilerek büyüteceğiz , en önemlisi helali haramı, dini Allahı öğreterek büyüteceğiz. Vicdan merhamet ne demek bunları öğreteceğiz. sadece sen ben o değil istisnasız hepimiz. Ama bu platformda bile erkek çocuğum olsun kızım var postları okudu bu gözler, ya da haberlerde internette erkektir yapar bişe olmaz düsturlarıyla büyütülen çocukları hep okuyoruz, kendini üstün görüp diğerlerini aşağıda görerek büyümek büyütülmenin sonucu bugün böyle olur yarın bir kadına kalkan el olur bi hayvana kalkan sopa olur bi yaşlıya parasını almak için çekilen bıçak olur olur da olur herşey olur. Sanırım önce anne babalarımızın bu eğitimlerden geçmesi gerek , ve önce kendimiz bu düsturla yaşarsak çocuklar zaten bizden görerek büyüyecekler