Tanura08 Duyguceren benim bebeğim de 38+0 da 3.700 kg haftaya tekrar kontrol var ilk doğumum ve bende aşırı korkuyorum nasıl doğacak bu bebek diye.
Nnmm Duyguceren zayıf bebeğe bakması zor olur diyo herkes korkuyorum valla biraz toplu olsun tabi ilk bide
Duyguceren Nnmm valla bacım bende korkuyorum ama korkunun ecele faydası yok 😂😂 bugüne kadar normal normal normal dedim bugün bi kararımı değiştireceğim gibi 😂😂 ama devlet zaten isteğe bağlı olarak sezeryan yapmıyormuş artık
Melikee3 Benimde 38 oldu bugün kontrol vardı 3400 dedi. Normal çok istiyordum ama korkmaya başladım bende😂
Duyguceren Belinay1212 bugün bi tanıdığımda gitti seninle aynı haftada 1420 ymiş onunkide ama tabi kişiden kişiye değişiyor bence iyi çok düşük değil