Aytac_Y Merhaba her kese, ben 13+1 haftalık hamileyim. Bu fotoğraf son kontrolümden, ama doktor cinsiyetinin belli olmadığını söyledi. Sizce neye benziyor?😃
Esahan ihs4 Başka görüntüsü var mı acaba. Bu şekilde kıza benziyor ama başka açıdan kafasını daha net görebilir miyiz?
Esahan ihs4 Göbekten mi vajinal mi bakıldı. Plasentanız sağda göbektense kız vajinalse erkek ramzi teorisine göre. İlerleyen zamanlarda kafa yapısı ve nubuna bakalım.
asel16ikra Esahan https://mutluresim.com/image/zt4bgl https://mutluresim.com/image/zt4oiV https://mutluresim.com/image/zt4lMP https://mutluresim.com/image/zt4lMP merhaba bizede bakarmısınız elimdeki ultrasonlar bunlar sadece 🤲🏻☺️
Pembiskizim Esahan biz daha ulturasyonda bile gözükmüyoruz çok küçüğüz keseden de anlarmısın canım ben çok heycanlıyımda yerimde durmadım gelmiyor
Esahan ertonunannesi23 Plasentanız sağda. Ramziye göre göbekten bakıldıysa kız vajinal bakıldıysa erkek.