Arkadaşlar 28 haftalık hamileyim bebekte kan akışında düzensizlik çıktı acilen beni yatırmak istediler gebelik zehirlenmesi riski ve bebekte de risk var deniliyor doğuma kadar yatış olabilir erken doğum olabilir deniliyor ama 2 buçuk yaşında da oğlum var bana muhtaç başka hastaneye randevu aldım perinatolojiden çam sakuraya bakalım o ne diyecek şu an özel bir doktora gidiyorum orada tedavi oluyorum ama maddi olarak ağır geliyor. Aranızda böyle bir sorun yaşayan var mı bi de protein kaçağı var deniliyor