Princess_momm Solda bebeğimi hiss ediyorum sürekli hareketini bu cinsiyetle alakalımı acaba yoksa farketmezmi? 🥰
Sedef2906 Princess_momm herşeyi solda hissettim yerleşmeyi hareketleri vs çok şükür kızım olacak inşallah 🙏 hatta 33 haftalığız arada yalancı sancı vuruyor o bile solda ☺️ oğlumda da sağda hissediyorum belki tefadüftür bilemem 🙂
Merveee_56 Princess_momm benim kızım sagdaydı bu bebeğimin hareketlerini hissetmedim daha ama doktorum kese sola doğru büyüyor dedi yanı bebek sola yerlesmıs dedı bence degisiyor o cinsiyet ile alakası yok halamın oglu da kızıda sagdaymıs
Princess_momm Gunduzanne 12 haftalık benim ikinci gebelik biraz erken hiss ettim hareketini doktorda 16 da söyliycem diyo🥰
Semakantar Princess_momm benim kizim soldaydi simdide oglum olucak bu da solda ilk gunden beri yerlesme sancisi bile solda oldu ama herkesde degisiklik gosteriyor ya bu cinsiyet belirlemez
iremhzl Princess_momm ennn basindan beri sagimda bunu hissetmek bile cok degisik erkek cikti bizimki ama sag sol olayini bilmiyorjm