Edosca _Nazendeem bende kimyasal gebelik geçirdim geçen sene tutması bile birşey dediğin gibi bu işlerde moral çok önemli ve ben amaaan artık ne olacaksa olsun dediğim 2. Aşılamamda tuttu
_Nazendeem Edosca aynen öyle hayırlı olsun canım bende bu ay rahim dinlensın gelcek ay gebelık olmazsa aşilama yapıcam inşallah
Edosca _Nazendeem Allahım hakkında en hayırlısını kolay eylesin 🤍 Rabbim isteyen herkesin kucağını boş bırakmadın sağlıcakla kavuşalım bebişlerimize inşAllah