Hepimiz için hakkımızda hayırlı olan neyse o olsun ben 1 ekim de regl oldum. 3nci günü tedaviye başladım 8nci günüm bugün gonal f vuruyorum 150 doz olarak. Yarın gidicem tekrar aşılama büyük ihtimalle pzt yada salı olacak yumurtaların büyümesine göre bakıcak