mucizemgelsin61 Kızlar ya 1 2 gündür böyle vajinama doğru bi baskı oluyor 1 2 saniye ama olup geçiyor bebekmi baskı yapıyor sanki böyle iğne batma hissi gibii
Guldane32 mucizemgelsin61 benim de öyle olmuştu ebeye sormuştum bebek yukarı doğru çıkmaya başladığı için normal demişti baskı ağrı yaptığı zaman uzan canım çok yorma kendini
mucizemgelsin61 Guldane32 Hımmm evet olabilir çünkü yukardada hissediyorum aynı zamanda hareketlerini mesela şuan yukarda tekmeliyor bazen baskı oluyor yok ağrı falan hiç olmadı ama genel anlamda çok yormamaya çalışıyorum zaten diyelim uzanıyorum teşekkür ederimm