Bisaderuya Ovitrellenin 13.günü test günüm 5 ekimdi dün beta 46.18 çıktı bugün ama kahverengi leke oldu sadece peçeteye sildiğimde regli başında hafif lekelenme olur ya o şekilde yerleşme kanaması olabilir mi