hulya98 Kızlar düğüne gidiyoruz akşam, 57 kiloyum ama korse şeklini seviyorum. elbisemin altına korse giysem dar olmayan zararı olur mu ki bebek düşünüyoruz bu ayı değerlendirdik? Giymesem mi yoksa?
Busra_28 hulya98 ben hamileliğimin başında giydim bi yerlere giderken bir sorun yaşamadım ama zararı var mı bilemiyorum
hulya98 Busra_28 yabancı kaynakları araştırdım aşırı dar olmayacak şekilde 12. Haftaya kadar giyilebilir yazmışlar yine de giymemek eminim en iyisidir
hulya98 Hellimpeyniri giydim askim ilk hamileliğimde de 2. Ayımda giymiştim ama bu ilk ay ya etkiler mi etkilemez mi emin olmadım yine de giydim 🤣