Nazkayra ucude var bende . Baby nest cok onemli degil bana gore sadece yatarken yanima koymak ocin iyi olir ana kucagi ona gore daha avantajli bnce yatmayi sevmiyosa sallanabilirde. Pusette disarda kullanim icin iyi. Alicaksaniz onq gore degerlendirin