bebeimibeklerken33 10’lu hastane çıkışı bakıyorum. Alışta memnun kaldığınız bir yer var mı?? E bebeğe baktım bugün doğru düzgün bir şey yoktu
TheMuhtesem bebeimibeklerken33 ilk hamileliğimde 2 set tinylamb almıştım ama 3180 54cm doğan bebeğime çok büyük geldi,2.ayında oldular. Ebebeğin standart yeni doğan setleri tam oldu. biraz büyük oluyor bazı markalar hastanede çuval gibi durmasını istemiyorsunuz pek. Şimdi gözüm mertbaby ve chakrada.
bebeimibeklerken33 TheMuhtesem e bebekte hiç model yok 10 parça olanlarda.. ama diğerlerinden birkaç tane aldım
bebeimibeklerken33 numix bende e bebekten biraz bişeyler aldım ama 10 parça da almak istiyorum bir bakayım 🌸
TheMuhtesem bebeimibeklerken33 pierre cardin de güzeldi 10lu set olarak o da yenidoğana uygun oluyor beden olarak
PinkBerryy Tiny Lamb ve Kitikate’den aldım çok güzeller organik pamuk, annem de Pierre Cardin almış o da kaliteli.