Acil Sezeryan olmuş birisi olarak söylüyorum ben Anne değilim demek ki 🤣
9 ay ben taşıdımmm !!! Emzirdim, uykusuz kaldım, her türlü bakımını giderdim,en hüzünlü en mutlu anların da ilk ben vardım yanın da.. Ama Sezeryan olduğum için Anne değilmişim algısı oluştu toplum da vay beee 🤷♀️🤷♀️