Benim bebeğimde de oldu. Kaynamış soğumuş suyla pamuklu bezi batırıp sildim, göz pınarlarına masaj yaptım. Gözyaşı kanalları tıkalı olduğı için oluyormuş. Sonra bir gün baya arttı çapaklanma doktor damla yazdı, onu kullandık geçti. Tekrarlamaz inşallah.