Ege yaşam hastanesinde Kadir Fatih Uçar a gidiyorum çok memnunum. Daha önce de rahim filmi cektirmistim ebeler gayet ilgili ve güler yüzlü, temiz de bir hastane. Iki komşum da orda doğum yapti gayet memnunlar.Özellikle egepol isim yapmış bir hastane bana kistin var hamile kalamazsin demişti orda iki doktor.