Kubra0606 Sabah yoğun şeffaf bi akıntı gördüm. Az önce ise pembe bi kanama gelmiş. Neden olur acaba bi bilginiz var mı
Dnzg1 Kubra0606 aynısıııı benimde öyleydi. Bi ay önce kimyasal geçirmiştim. Sonra bi dahaki ay adet günümde pembe sulu kan geldi sonra kahverengi geldi sonea hiç gelmedi tek tük geldi. Şimdi çok şükür 9 haftalık olduk 🥲 darısı size inşallah
Dnzg1 Kubra0606 Allah Allah acaba o zamanda yerleşme kanaması olabilir mi? Bakalım sabredelim sonuc ne çıkacak 🥰
Kubra0606 Dnzg1 pembeydi en başta şimdi kırmızımsı olmuş. Bakalım ne olacak inşallah önemli bi sorun yoktur. Daha da yeni muayene oldum ama
Kubra0606 ZuZuM_22 yanlış açıklama yaptım galiba ben :) şuan hamilelik belirtisi olarak bahsetmedim adet haricinde böyle bi kanama oldu