Cansercan Merhaba canım bende aynı şekilde Karstaydım eşimin ailesinin yanında ama soguktan hasta oldum her doktora gittiğimde hiç bişey yapmadılar bi iğne vurup gönderdiler öyle oldum kı boğazım şiş kulaklarımda agrı hıc bişey yiyemez icemez oldum. Baktım olmuyo , ben yurt dışında doğdum büyüdüm ailemin yanina geri döndüm burda tedavi oldum megerse intihap varmiş kulagima basınc yapıp kanama yapıyomuş. Maalesef Karsın doktorları havası çok kötü. Benimde 5ınci haftamda düşük riskim vardı doktor progestan falan vermişti orda doktora sormadan geldim ucakla burda hiç bir sıkıntı yok bebek gayet iyi dediler🙏🏻 Ama burdada seyahat az yap dediler 24 saat çok uzun cesaretini topla ucakla dön bence, doktoruna sor yinede. İnşAllah herşey gönlünce olur❤️