Arkadaşlar KPSS’ye girmiştim şimdi az uz da olsa puanım var geöen sene başvuru olmadığı için 45 puanla atama olmuş bizim şehirde yani nasip kısmet ama hamilelik var acaba bu yıl sonu vs alım olursa farı mahal hak kazandım aldılar o zaman mart sonu sezeryan doğurucam bu şekilde atanan var mıdır hiç ya da hamilelerin hiç şansı yok mu