sevdenurnur ağır değil başta öyle geliyo ama değil yani, şarjı da baya gidiyo,turboda kullanırsan hızlı gidiyo tabi ama eko modda çalışınca ben evi 1 buçuk kere süpürebiliyorum ki evim 150 metrekare falan, eko modda gayet güçlü çekiyor turboya gerek kalmıyor