Zeynepecem Kizlar 3 gun sonra 40 haftami dolduruyorum. Doktor o gun acilma durumuna gore rahim agzina ilac koyacam o acilmani saglicak sancini baslatacak dedi bi nevi suni sanci gibiymis ama yavas yavas geliyormus sancisi boyle bir sey yasayan oldu mu ya da duyan ?
Vethekelif Zeynepecem bende yarın 40 olacağım doktor Perşembe öyle yapacağım gelmezse dedi sanırım suni sancıya göre daha az sancılı oluyormus Rahmi yumuşatmak icin yapılıyormuş
Bhr075 Zeynepecem bizde 40 ıncı haftamıza girdik ne sancı var ne gelen Perşembe ye randevu verdi gene doktorum bakalım ne olacak 1 haftadır geceleri uyuyamıyorum bas ağrısından oluyorum gün içinde zombi gibiyim🥺🥺
KlncA Zeynepecem ne iyiymiş inşallah ilaç sonrası doğumun hızlanır ☺️🙏🏻 ben de yarın 40+0 ım sancı vs yok nişan da gelmedi yarın randevum var , geçen hafta 41 sonuna kadar bekleriz diyordu ilaç vs bahsetmedi bakalım yarın ne diyecek 😔
Zeynepecem Bhr075 benimde persembe gunu dogum gerceklesecek buyuk ihtimal sanci verip iste. Bende ayni durumdayim cok zorlasti. Bir de benim sag gogsumun alti ara ara agriyor batma gibi hic oldu mu sana nedendir acaba
Bhr075 Zeynepecem benim de bir kaç aydır var sağ kaburgamda sordum doktora geçen gün ayaklarını uzatmış paşam🙈🤣