Bibebek_2kedi kızlar reglime 6 gün var Dünden bu yana yaptığım testler sizce kan vermeli miyim yoksa daha erken olduğu için yanılma payı var mı günümü mü bekliyim boşuna heveslenmekte istemiyorum
Dnmzzeda Bibebek_2kedi Bence kan ver bi kontrole git netleşsin böyle beklerken daha çok düşünürsün , inşallah güzel sonuçlar alırsın 🙏
Nazsuuu Bibebek_2kedi bende böyle 4 tane test yapmıştım hepsinde aynı böyle çıkmıştı sonra kan verdim bta 21 çıkmıştı vardı yani sizinde var hayırlı olsun
dygsss Bibebek_2kedi hayırlı olsun canım benimde testim aynıydı kan verdim 74 ile öğrendim 199 oldu sonra 🙏🏼
Bibebek_2kedi Yldrmmmm kasık batması ve inanılmaz derecede sırt ağrım var 5 dk sabit oturamıyordum belime batan bişiler var sanki
Nc34 Bibebek_2kedi Bibebek_2kedi canım bende aynı testi kullandım reglim geciktiği için ikiside negatif çıktı kasık ağrım olunca akşamına doktora gittim 3 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Yani bu testler ne kadar güvenilir bilmiyorum yinede bi kan ver istersen