Selam kızlar temmuz ayında boş gebelikten kürtaj oldum. 2 adet sonra çocuk için deneyebilirsiniz demişti doktor bizde öyle yaptık. Boş gebeliğim ilk gebeliğimdi ve ilk denememizde tutmuştu. Şimdi de tutar diye düşünüyordum yumurtlama günümü değerlendirdim. erken gebelik testi aldım adetime 6 gün kala ve dün test yaptım negatif. Adetim de gayet düzenlidir. Bugün de hasta olmam gerekiyordu olmadım. 1 gün kala test yapıp negatif gören ama hamiş olan oldu mu? Yazar mısınızzzz🥹