Ben 6. Haftalık gebeliğim gelişmediği için düşürüldü ilaç tedavisi ile 16 Eylül de ilaçla düşürdüler bebeğimi. Bugün kontrole gittim doktor bana bu 3 gün iliskiye gir yumurtlamaya çok müsait sin dedi ama ben henüz regl bile görmedim düşükten sonra doktora sordum regl görmeden hamile kalınır mı diye kalınır bir sorun yok dedi bende anlayamadım birde düşükten sonra kist oluşması normal mi