Lotuscicegi1101 Hanımlar testi açıp baktım daha iyi göreyim diye öyle yarım saat bikleme felan yok test 5 dk durdu baktım birşey yok açıyım içini dedim böyle birşeyle karşılaştım sizce nedir sonuç
Fulya90- Lotuscicegi1101 2.cizginin 1. Çizgiye yakın olması gerekiyor sizinki uzak ta çıkmış bence testi tekrar la
Ftmnur11 Lotuscicegi1101 idrarın gectigi yer o ikinci çizgi görünen Malesef benim çoğu testim bu sekilde ve negatifti Çizgilerin arası bu kadar uzak olmaz Test negatif malesef canim
Lotuscicegi1101 Dugme2 emin olamadım bende böyle bir durumla karşılaşınca daha önce ki yaptığım testlerde böyle birşey görmemiştim
Mor-kelebek @Lotuscicegi1101 normalde ilk çizgiye daha yakın yerde çizgi çıkması lazım ben göremedim malesef.O ikinci çizgi idrar yerinin sınır çizgisi bence açmadan bakarsanız plastik yerin altında kalıyorsa çizgi yoktur
Lotuscicegi1101 Dediğiniz gibi olmayabilir testi tekrarladım yine aynı işte insan isted istemez şüpheye düşüyor
Senonif Lotuscicegi1101 negatif sonuç canım, o gördüğün çizgi test çizgisi değil şüpheye düşürecek bir durum yok. 2. Çizgi ilk çizgiye yakın olmalı. Test açmadığınız zaman görünen kısımda yer alır.