İzleyince tüylerim diken diken oldu resmen. İki doğum şekline de saygım var. Asla ikisini de güzellemem ya da eleştirmem. Konu anne bebek sağlığı ve tercih meselesi bence. Bende isteğe bağlı sezaryen oldum. Çünkü ülkemizde güzel vajinal doğumu maalesef özel doulalarla, hemşirelerle sıcak havuzlar da yapanlar yapıyor! Bu zamana kadar genelde kötü hikayeler okuduk, dinledik. Vajinada yırtılmalar, karnı bastırmalar, ebelerin kötü davranışları… Doğumu güzel geçenleri tenzih ediyorum. Bu korkumdan dolayı da sezaryeni tercih ettim ve onun da çok zor olduğunu gördüm. Böyle bir reklam yerine neden şartlar iyileştirilmiyor.. Neden sezaryen olan kadınlara kendilerini kötü hissettiriyorlar.