Edasah Kızlar ferritin 6 cıktı uc dort hafta sonra dogum var kan serumu yazdı ama cok alerjık reaksıyonları var dıye taktırmak ıstemedım ılacımı ıkıye cıkardım yeme ıcmeyle nasıl yukseltebılırım bilgisi olanlar yazabılırmı?
Sumeyyee_ Edasah bana doktorum en iyi kırmızı et yükseltir demişti sevdiginz şekillerde bol bol tüketmeye çalışın
Aslaninannesi_ Canım bol bol yeşillik yiyeceksin benimde düşük ordan biliyorum sofranda yeşillik eksik olmasın her öğün tere roka semizotu ıspanak
Edasah selencinaar ferrum kullanıyorum saglık ocagı doktorum gunde 2ye cıkar serum alma yukselır dedı sen ne kullanıyorsun ılac olarak doktorun ne dıyo
selencinaar Edasah bende ferrum kullanıyırum 100′lük ama günde 1 alıyorum artırmadı düzenli kullan dedi kullanıyorum ama bi artış gözlemleyemedik
Edasah selencinaar benımde oyleydı dıye saglık ocagı doktoru ıkıye cıkardı sezeryana kadar ıkı alırsan yukselır demıstı bakalım