Pazartesi günü kontrolüm var beş gün boyunca klomen kullandım yanında ek olarak bir ilaç daha kullandım pazartesi günü yumurta durumuna göre iğne olucam içimde farklı bir heyecan var , bu ay dan aşırı umutluyum pcoslu olup çatlatma iğnesiyle hamile kalan var mı aranızda