Merhaba hanımlar ikili test sonucu için doktorum normal dedi ve tıbbi genetik polikliğine yolladı orayla bi görüştüm ve bana değerlerin negatif ama bi tık yüksek sayıda çıktığı için hani kafamızdaki soruları yok etmek amacıyla amniyosentez yapıyoruz dedi kabul etmedim sonuçta bebeğime gelicek hiç bi zararı istemiyorum yaptıranınız varmı 14+2 deyim detaylı ultrason için gün aldım