defneezvrk Merhaba hanımlar 14+2 deyiz idrar yolu enfeksiyonu çıkmış idrarda doktorumuz bugün tek kıllanımlık üromisin şase varmış kullananınız varmı bebeğe bi zararı varmıdır diye korkuyorum?
basakc36 defneezvrk 37 haftalığım geçen hafta bile bu enfeksiyon yüzünden antibiyotik kullandım. Emin ol enfeksiyon daha kötü. Doktorun ne veriyorsa kullan canım. Defalarca ilaç iğne kullandım. Bide bol su tüket inşallah geçer
mervedmrcn defneezvrk ben de monurol kullanmıştım enfeksiyon olduğu için doktor verdiyse tereddüt etmenize gerek yok tek doz zaten