Smh22 Suleyeslyrt Daha detaylı ultrasona girmedim 17.haftadayım ama perinatoloji takipliyim ense kalınlığı dışında hiçbir problem görmediler 🤷🏻♀️
Smh22 Harika_97 Benimde ikilide ense kalınlığım çok yüksek çıktı bayadır uğraşıyorum birşey bulamıyorlar. Down falan çıkmadı 2. Sonucumu bekliyorum
Harika_97 Smh22 inşallh hayırlı sonuç alırız bende bir kaç doktora gidip sonrası amniyosentez sıvısı vereceğim inşallah geç olmaz
Melike1234987 Merhaba acaba ikinci sonuç kaç gün De çıkıyor bilgisi olan var mı bnim ilk sonuçum çıktı ama hala ikinci çıkmadı pazartesi 3 hafta olcak yaptrdgim
busraraziye Melike1234987 Amniyosentez nerede yaptırdınız acaba bir de son sonuç array ne kadar sürede çıktı
Melike1234987 busraraziye Ankara Bilkent şehir hastanesinde yptrdim bn ilk somuc 1 hafta ya 2 inci 3 haftayı buldu